2016. június 18., szombat

Blogkóstoló Chili, csoda diós és az angyalka






Ugye milyen jó, hogy van Facebook vagyis internet.
Annyi kedves ismerösöm lett a sütés, fözés közös  szeretete miatt. Söt nagyon
jó barátságok is szövödtek. Az egyik legjobb barátság Gallow Andreával a Sherpa konyhája blog irójával lett. Amikor megtudtam, hogy Öt sorsolta ki nekem Füszermánia Gabi még jobban örültem ennek a játéknak.
Régi barátság a mienk Andreával, több mint tizenvalahány éves. Igaz, hogy ritkán tudunk találkozni személyesen, de mindig tudunk egymásról ki, hogy van na és persze ki mit föz, süt . Andrea blogját az elejétöl ismerem,csodálom a türelmét, kitartását és az uj iránt való kiváncsiságát.  A sok új recept mellet, régi nagymama féle sütemények is vannak a blogon, az évek során már többet  megsütöttem a receptjei közül.   

Amit most  kiválasztottam a   "Chili ahogy én készitem" recept lett.  
Miért éppen ez, hát pontosan ezért mert benne van  Andrea stilusa,
az új izek felfedezése iránti szeretete. Itt éppen a chilis csokoládé miatt is
különleges ez a recept.  Nagyon finom lett,  le sem irom, hogy a férjem
hányszor repetázott belöle . A receptet megtaláljátok a fent belinkelt oldalon. Nézzetek csak körül Andrea konyhájában, biztosan találtok sok finomságot. 

A másik recept amit elkészitettem a nagymama csoda diósa  ez is pontosan
Andrea stilus, na és, hogy milyen finom nem is kell mondanom.





Még van valami, ami nagyon kedves nekem Anditól. Kaptam  Töle
egy kis angyalkát pontosan 11 éve, hogy vigyázzon rám, mert akkor nagyon  rámfért egy angyalka oltalma... Angyalka azóta is velem van,  örzöm szeretettel és most is köszönöm Neked Andrea, ahányszor ránézek mindig a Te vigasztaló szavaid jutnak eszembe amit akkor mondtál nekem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése