2016. január 15., péntek

Téli szines saláta



Nem tudom igazán mi a neve ennek a salátának, kedves barátnömtöl kaptam
az ötletet, mondta a nevét a salátának, de mivel telefonon beszéltünk, igy
csak a hozzávalókat firkantottam le egy cetlire. Aztán ma el is készitettem.
Hozzávalók: két közepes fej fött cékla - nekem most üveges céklám volt itthon
                  igy egy fél üveg lecsepegtetett céklát vágtam csikokra. 
                  1 alma, 2 kisebb lila hagyma, 50 dkg gomba, citromlé, egy fél
                  citrom reszelt héja
Az öntethez: 2,5 dl natúr joghurt, 2 kávéskanál mustár, citromlé, só,frissen
                   örölt  bors, pár csepp méz, friss petrezselyem, snidling 
Az öntethez valókat összekeverjük. A gombát felszeleteljük és kevés olajon
megsózva, borssal megszórva lepiritjuk. A lilahagymát vékonyan felszeleteljük az almát lereszeljük és a csikokra vágott céklával együtt az öntethez adjuk és jól elkeverjük. A végén belekeverjük a kihült gombát és megszórjuk a friss petrezselyemmel, a citromlével meglocsoljuk és ráreszeljük a citrom héját is. Hütöben hagyjuk összeérni az izeket. Egy szép özbarnára sült piritos kenyérrel tálaljuk.                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése