2015. december 25., péntek

Lazac tatár tormás töltött tojással






Szenteste elöétel lazac tatár volt saláta ágyon, tejszines tormával töltött tojással, hozzá özbarnára piritott kenyér szeletkék. 
Négy személyre 20 dkg füstölt lazacot vettem, apróra vágtam 1 darab kicsi
sonka hagymát kevés oliva olajban üvegesre pároltam és kihütöttem.
Amikor meghült összekevertem az apróra vágott lazaccal, megszórtam fehér
borssal, pár csepp citromlevet adtam hozzá és apróra vágott petrezselymet - 
lehet koriandert is beletenni. Jól behütöttem.
A töltött tojást is nagyon egyszerü, személyenként egy tojást keményre föztem,
megpucoltam és kettévágtam. A sárgáját elkevertem egy evökanál vajjal, 
1 evökanál tejföllel, két teáskanál tejszines tormával, sóztam, borsoztam és
tettem még bele snidlinget. Ezt is jól behütöttem. A tálalásnál fött cékla karikát
kiszúrtam csillag szúróval. Jégsalátát apróra vágtam, kistányéron elrendeztem
a közepébe ültettem a kiszúrt cékla karikát, kanállal ráhalmoztam a lazacot.
A fél tojásokat megtöltöttem a tormás krémmel egy azt is a tányérre tettem,
meg a kiszurt csillag céklát is. Megöntöztem balzsamecet krémmel és kész
is volt. Nagyon finom volt, izlett mindenkinek. 

Utána volt rántott hal és zelleres krumlisaláta.  

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése