2015. november 11., szerda

Sütötök krémleves





Számtalan módon el lehet késziteni a sütötököt és olyan szép öszi szine van. Mi nagyon szeretjük, igy levesnek is. Olyan jó lélekmelegitö a hüvös idöben. Ráadásul lehet egyszerüen csak petrezselyemmel megszórva, vagy sajtos piritott  kenyér kockákkal, esetleg ropogósra sült kolbászkarikákkal, vagy apró garnélával is tálalni. 
Hokkaidó tököt vettem most, azért szeretem ezt a tökfajtát, mert nem kell
meghámozni és nagyon gyorsan puha.
1 kisebb hagymát apróra vágtam, üvegesre pároltam kevés vajon,
kockára vágtam két szem krumplit, egy fél hokkaidó tököt és rátettem a
piruló hagymára. Megforgattam, kavargattam 2-3 percig, majd felöntöttem
húslevessel, de csak annyira, hogy ellepje a lé a zöldségeket. /Húsleves 
nálam van mindig kis adagokban lefagyasztva. / 
Amikor megpuhult a krumpli meg a tök, botmixerrel pürésitettem, tettem 
hozzá egy doboz kókusztejet, izesitettem még borssal, kevés gyömbért
reszeltem bele és összeforraltam. Talán másnap felmelegitve még finomabb.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése