2014. július 5., szombat

Spenótos, sajtos pite






Hozzávalók: 1 cs. vajas leveles tészta
Töltelék: 25 dkg spenót, 10 dkg kéksajt,10 dkg túró, 3 szál újhagyma, 1 dl tejföl, só, bors, 1 gerezd fokhagyma örölt szerecsendió, 2 tojás, lehet még beletenni sonka kockákat is.              
Az újhagymát apró karikára vágtam és kevés vaj és olivaolaj keverékén kicsit megpároltam,a fokhagymát is hozzáadtam spenótot is és  addig pároltam amig a spenót össze nem esett.A füszereket is beletettem, izlés szerint sót is.Hagytam kihülni.   Amig meghült a leveles tésztát egy kerek forma méretére kinyujtottam, kibéleltem vele a formát. 
A maradék tésztából apró kerek formákat szaggattam. 
A meghült spenótba apró kockára vágva beletettem a kék sajtot, a túrót belemorzsoltam,  2 tojást elkevertem a tejföllel és azzal az egészet összekevertem, beleöntöttem a torta formába.  A tetejét kiraktam a kiszaggatott korongokkal. 
Tojássárgájával megkentem, elömelegitett sütöben 30 percig sütöttem. 
Langyosan tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése