2013. július 29., hétfő

Egy hét Budapest

Nagyon jó volt, de sok aggodalom is akadt. Apukám 92 éves, sajnos már nem a legjobb állapotban van. Beleszorul a szivem, ha látom milyen összetöpörödött. Fözöcskéztem Neki sok adag finomságot a mélyhütöben felcimkézve elraktuk, hogy amig csak lehet egyen a föztömböl.

Ami jó volt, hogy a 18 éves Dennis unokám is eljött velünk, örültem, hogy találkozott a Dédi Papával. Örültem, hogy rengeteg emléke maradt a gyerekkori nyaralásokból, amiket Biatorbágyon töltöttünk egy kis nyaralóban. Èvek óta nem volt Magyarországon, Ö navigált minket pontosan, hiba nélkül, hol volt
a kis nyaralónk a hegyen, hogy kell menni a Dédi Papához. Minden emlék elöjött és ez nagyon jó volt Neki is, meg nekem is, hogy adhattunk valamit, amire mindig emlékezhet. Nagyon meleg volt, de délutánonként bementünk Budapestre, mint mindig este felmentünk a Citadellára. Csavarogtunk a belvárosban, élveztük a város forgatagát- utépitéssel tarkitva. Egy napot elloptunk és elmentünk Balatonfüredre, nagyon szép. Voltunk a Central Kávéházban, találkoztam régi kedves Andrea barátnömmel, a receptgyüjtés, fözöcske köt össze minket még a Nök Lapja idöböl. Sokat fagyiztunk, hideg görögdinnyét ettünk és Dennis kedvencét a sajtos lángost.Túrórudi sem maradt ki. Kedves barátainkkal töltöttük az estéket, Teri, Laci két ember akiket csak szeretni lehet. Teri annyi finomságokat készitett,  Dennisnek kacsatöpörtyüt. Soha nem hittem volna, hogy töpörtyüt eszik ez a gyerek de egész nap arra várt, hogy ehessen belöle. Söt egy étteremben azt kért elöételnek. Köszönjük Nektek a vendéglátást kedveseink. Böbe, Öcsi vörösboros marhapörköltet föztek, bográcsban. Szóval el voltunk látva minden jóval.
 Igen és voltam piacom, imádom a szines forgatagot, a gyönyörü zöldségeket, gyömölcsöket amit kinálnak. Legszivesebben mindent megvettem volna - de sajnos nem lehet. Aggódva Apuért, fáradtan, de sok szép élménnyel jöttünk vissza.
Az én Dennis unokám 
Hatvan fölötti hölgyekkel:)
A Citadelláról, lélegzet elállitóan szép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése