2012. november 7., szerda

Kenyér


Az elsö kenyér


Ezerszer megnéztem az interneten Limara Pékségét és még sok sok más blogot. Nagyon nehezen
szedtem rá magam a kenyér sütésre.Már hetekkel ezelött vettem tönköly lisztet, meg másfajtát is.
Tegnap délután aztán mégegyszer körülnéztem az interneten és egy hirtelen jött ötletböl bekevertem
az elsö kenyeremet.Jó folyós massza lett, de ahogy irták többen is, igy a jó. Ma délelött levettem a
kelesztö tál tetejét, egy habos megkelt massza lett belöle. Aztán megformáztam, kelesztettem még
majd 2 óra múlva vas edényben megsütöttem. Aztán alig vártam, hogy meghüljön.
Gyorsan meg is kostoltam mennyei:))))) Illatos, ropogós, izes kenyerem lett.
Igaz nem baj, hogy itt ujjongok, tudom ez a világ legegyszerübb receptje, de azt hiszem ezentúl ki
fogok próbálni más fajta receptet  is.